Manifest 2009


V Ostravě první víkend školního roku 2009/2010, takže 5.-6.9. proběhl Manifest = Malý anime festival. Podrobnosti zde:http://ostravsti-otaku.cz/

Celkově docela pěkný program, až na to, že žánr promítaných anime se příliš neměnil. Většina byla millitary a mecha, popřípadě ještě jeden ze zmíněných žánrů obohacený o ecchi dodatky: velice chutné... Byly zde i výjimky (z toho, co jsem viděla já, což zdaleka nebylo všechno) jako Shinigami no ballad, Hatsukoi limited a Kuro obi, ale jinak jste si mohli být prakticky jisti, že jakmile vlezete do sálu a spatříte na plátně dámské kalhotky, androida či obrovský stroj, jste bezpochyby dobře na Manifestu 2009.... Asi hodinu po začátku byla dostupná i místnost s DDRkem, kam jsme zamířily a neomylně jsem se ztrapnila, když jsem nevěděla, co mám mačkat, popřípadě jsem při výběru písniček stála na šipce doprava (změna písničky...) a strašně se divila, proč se to tak rychle překlikává, naproti čemuž ostatní se po pěti minutách pobytu v místnosti se mnou už nedivili vůbec a jen mě slušně upozornili, abych udělala krok, že si stojím na vedení..... Tak jsme si trošku zaskákaly a zmizely s neprozíravým a naivním dojmem, že se brzy vrátíme... Na pady už jsme od té chvíle nestouply ani jednou. Nejdříve na nás několik hodin nevyšla řada a nakonec se na dveřích objevila všeříkající cedule: je tu zima a smrad. To byl signál, že z širokého výběru činností: hospoda, mecha, DDR se stal výběr zase o něco méně komplikovaný...
Naivně jsme navštívili hospodu, kde jsme si nejprve vyslechly zajímavé hodnocení našich nekomimi od místních, v poledne už pod obraz vožralých, zákazníků a udělaly trochu ostudy po okolních ulicích při přemisťování tam a zpět :-D
U myšlenkově dosti nenáročného filmu, u kterého jsme, prakticky ještě než dojely úvodní titulky, pochopily, jaký bude konec, a zbytek jsme jen tak poklimbávaly a semtam si pogratulovaly, že naše křišťálová koule funguje opravdu dobře a vnitřní oko máme v prvotřídním stavu. A protože na nás zpěv kdysi možná střízlivých obyvatel hospody přímo vedle kinosálu začal fungovat na principu odpuzovače na mouchy, zvedly jsme kotvy a přemístily se do malé místosti oddělené od sálu jen chatrnou oponou, aby došlo i na nějaký ten spánek. Bohužel, opona tak trošku nestačí, takže jsme prakticky sledovali anime na dále, jen se zavřenýma očima... Semtam nás vzbudil něčí budík... já jsem měla štěstí a vzbudily mě všechny, kromě mého vlastního...
Dopoledne jelo nějaké to mecha/millitary/ecchi, a potom už byl zase čas se zvednout a vyrazit na vlak...
Zkrátka akce s hodnocením 7/10 :-) dobré skore Ostravo, honě štěstí do příštího roku!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy