Manifest 2010

V Ostravě třetí víkend školního roku (bleee) 2010/2011, takže 18.-19.9. proběhl Manifest = Malý anime festival. Podrobnosti zde:http://ostravsti-otaku.cz/


Letošní třetí zářijový týden znovu pod heslem "Kdo se namaže, ten jede" :-P opět nezklamal. 
Podruhé hrozně chválím program, to byl prostě mazec. Nevím, kdo z orgů má tak perfektní vkus, ale tomu posílám pivo :-P 
Každopádně na programu nebylo zrovna nacpáno... teda na tom v kině. O tom, že hospodou se nedalo málem ani projít se snad ani zmiňovat nemusím ;-).
Z promítání jsem toho nakonec neviděla tolik, kolik bych chtěla.... Z Brna jsme jely vlakem 7:02 v mém případě mimo jiné i kvůli Saiunkoku Monogatari, což jsme nestihly, protože jsem opět prokázala nadprůměrný orientační (NE)smysl a vymyslela, že pojedem autobusem v opačném směru... Je to okružka, beztak by ten v tom správném směru jel až za tu obstojnou dobu, co jsme čekaly, jen bysme jely z jiné zastávky, ale zpestřily jsme si to ještě o půl hodinový stání na konečné s bezďákama... Nicméně předtím na Svinově - nádraží jsme si stěžovaly, že autobusem jednou samí civilisti (nejspíš proto, že to byl ten opačnej směr....), zatímco loni to bylo absolutně nacpané divnejma lidma v černým jedoucíma na Manifest. Načež přijel autobus absolutně nacpanej divnejma lidma jedoucíma na Manifest a my s Arissou jsme si celou cestu stěžovaly, že si nemáme kam sednout :-P Důchodcovské komplexy...
Po příjezdu jsme nostalgicky zapadly do hospody U Josefa a zabraly jsme místa na spaní (teda minimálně jsme měly ten dojem...). Do deseti minut jsme se Sorou seděly vyplesknuté na luxusních místech v sále a Arisska se ztratila někde vedle v pivní lázni.
Vylovily jsme ji asi o hodinu později a šly jsme na oběd k Čestmírovi. V nekuřáckém salonku to vypadalo na Manifest pro tak zasloužilé otaku, že by ani Grek neměl co říct (důchodce ve věku 80-smrt). My jsme se ještě tolik nezasloužily, takže jsme zvolily prostředí přátelštější pro mladou generaci (společnost ve věku 40-50, 4-5 promile), které na nás zanechalo nezahladitelné stopy (batoh mi smrdí ještě teďka, o oblečení ani nemluvě). Naštěstí letos nikdo z nás neměl nekomimi, které měly loni značný úspěch u místních mužských návštěvníků přes padesát, takže žádné jiné části našich těl mimo nosů a plic to neodnesly...
Servírka se pokusila přede mě nacpat všechna tři jídla - pak mě ještě někdy někdo ujišťujte, že nejsem tlustá :-P - u večeře o pár hodin později ke mně přistrčila jedinou půllitrovku pití u stolu, troje hranolky, veškeré dresingy a když se o smažený hermelín přihlásila Taylor, servírka vypadala málem dotčeně. Načež mi pro útěchu donesla jeden A PŮL topinky s "masovou" směsí, zjevně proto, abych nesnědla stůl, kdyby to nestačilo...
Nějakou dobu jsme strávili na programu, kolem páté se šlo na večeři a nakonec jsme v 19:00 obsadili první a druhou řadu na Grekově přednášce. Zdálo se mi, že jsme se od Akiconu 2009 trochu posunuli, už mi to neznělo jako: do patnácti máš v hlavě seno, do osmnácti ti tam klidně může v klidu plesnivět, protože nikoho nezajímáš a kolem pětadvaceti projdeš metamorfózou a stane se z tebe zasloužilý otaku... Je mi 18, takže co má průměrný zasloužilý otaku v hlavě, to netuším, ale na Manifestu je to rozhodně pivo... Každopádně ačkoli se mi zdálo, že přednášce trošku chyběla forma, stejně jsem si z ní odnesla určitě víc pozitivního, než z té na Akiconu, po které jsem se klepala už při pouhé představě srazu brněnských otaku, hlavně z té zasloužilé části...
A pomalu se blížila noc... Neznámý brňák, který touto dobou určitě naprosto netuší, kdo já, Arisska a Sora jsme, nám předložil opravdu spoustu návrhů, počínaje konverzačními a sexuálními konče, naštěstí se ale během tak hodinky opil na tolik, že nebyl schopen nám dál slovně cokoli navrhovat a jinak to nestihl... Někdo zabral Arissčino místo na spaní, a když jsme uvažovaly, že dotyčného probudíme a odsuneme, začal naprosto příšerně chrápat, takže Arisska spala v náručí své životní lásky někde v DDR místnosti a my na spodku kotle ve spací části. Omlouvám se všem, na které jsem si lehla nebo je poslintala :-P 
Ráno jsem o půl osmé provedla Zombie walk přes sál a zpět a v půli cesty jsem to nějak zapíchla a zůstala na Working!!. Potom jsem absolvovala Zombie talk s Arisskou, Taylor a Sušenkou, který byl opravdu poučný, asi jsem povídala opravdu zajímavé věci, když mi Taylor v půlce oznámila, že ještě pár takovýchhle vět a poblije mě.... :-P Nakonec jsme Taylor se zdravou lesní barvou v obličeji vyprovodily na autobus a následně se doploužily zpět do hospody. Po chvilce jsme narazily na pár brněnských otaku, kteří nám řekli, že už za chvíli vyráží zpět Brno, a protože na programu už byly jen věci (Fairy Tail), co všechny plánujem zkouknout tak jako tak, reklama nereklama, rozhodly jsme se, že se připojíme. 
A když už jsme do Brna dojeli tak brzo, vyrazili jsme na obřadní zakončení do pizzerie na Římské náměstí, kde mi dokonce ani nepřistrčili všechny talíře v okolí, ačkoli se mi zdálo, že když mě číšník uviděl přicházet, byl v pokušení přistrčit mi zvláštní stůl, abych se vešla... :-P. 
A tak jsme za Manifestem udělali pivní kulatou tečku s česnekem a čtyřmi druhy sýra... 

Komentáře

  1. toho borce jsem dneska rano potkala, zjevne se opil dost, aby nas zapomnel :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme za pěknou recenzi

    co se týče programu letos jako již tradičně za něho může chin a Nord

    takže dík patří především jim

    OdpovědětVymazat
  3. ;-) myslíš pivo? Už vezu na poštu sudy ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. A my taky moc děkujeme, bylo to super :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Čumáčku, kdybys na mě nemávala tou tyčinkou, tak možná ani nevyhrožuju, že ti obhodím boty :DDD. Vzadu u stolu nějakej chytrolín žral sýr, tak já uteču k vám a ty tohle... Chjo :DDD.Doufám,že příští rok přijedete zas... (a já)

    OdpovědětVymazat
  6. Se svejma špekama bych se nazvala spíš čumákem než čumáčkem :-P
    Škoda, že jsem ti nestihla nabídnout tu druhou tyčinku, co jsem měla... třeba bys cvelfovi nahodila jeho zlatavé pivní lokny :-D nebo spíš větvičky? ;-) každopádně by to byl osud... A on by musel na blbečka :-P
    A přijedeeeem <3 :-P A řekla bych, že na tvou účast Arisska osobně dohlídne ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy