Ghostgirl 2: Citát

Chcete se od srdce zasmát tomu, jak jsem dětinská? :-D Dávám vám k tomu ideální příležitost. Přidávám na svůj emoblogíseq mocqy smutnej citáteq! Je z knížky Ghostgirl 2, kterou jsem právě dočetla. Upřímně mě na knížce docela otrávilo to, že jsem si říkala, jaká je autorka dobrá, že zvládla napsat dvě knížky prakticky stejně dlouhé. Mají totiž naprosto stejně velký obal. Možná váš to překvapí, když se vyjadřuji zrovna o délce knihy jako o obdivuhodné. Respektive o tom, že jsou dvě knížky STEJNĚ dlouhé. Musím říct, že je to nejspíš proto, že sama něčeho podobného schopná nejsem. Každá moje slohovka je jinak dlouhá, nedokážu psát takhle upraveně ani náznakem. Některé kamarádky k tomu mají mnohem blíž, vždycky je za to budu obdivovat. Je to neuvěřitelné.
Zpátky k věci, co mě tedy zklamalo? Posledních několik desítek stran v knize druhé jsou jen a pouze ukázky z prvního dílu! Takže za to, co jsme si zaplatili jednou, platíme dvakrát :-D A ještě to nás naivní obdivovatele cizí pořádnosti a systematičnosti svádí na zcestí a naši volbu - koupit či nekoupit, to je oč tu běží - pěkně hnusně ovlivňují. Pokud půlka třetího dílu bude ukázka z dílů 1 a 2, obávám se, že se vydavateli ozve Sakurinka666Bizzare! :-P

Důvěra není nic zaručeného. V každém vztahu si ji člověk musí tvrdě zasloužit, a je velmi snadné ji ztratit. Existuje ještě drsnější věta než "Já už tě nemiluju." Zní: "Já už ti nevěřím." To první konstatování se týká mluvčího. Nemůžete udělat nic, čím byste změnili stav jeho srdce. Ale to druhé se týká jen vás

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy