Masters of Rock : Alestorm



Uvaděčka, mimochodem náš třídenní celkem spolehlivý zdroj zábavy, představila Alestorm jako „skotské piráty“. Doufali jsme, že nám ve svém proslovu objasní, jak se vlastně vyslovuje název kapely. To se bohužel nestalo. 
Každý z nás to už od začátku vyslovoval jinak. Od kamarádů jsem byla zvyklá na [alestorm], uvaděčka říkala [elistorm] a mám dojem, že by to správně mělo být [ejlstorm], podle piva. Jste někdo moudřejší? Pokud ano, prosím prosím napište mi to.
Banda nepříliš vzrostlých nazrzlých vlasatých fešáků ze Skotska přilákala spoustu fanoušků. Není se čemu divit, Alestorm patří mezi současné špičky pirate metalu. Krom toho právě vydali nové album, třetí v pořadí, s názvem Back through time. Velmi podrobné informace o kapele najdete na last.fm
Kamarádi, kteří mě vzali s sebou, kapele hrozně fandí, takže jsme po menším obědě (ti chlapi přestávají jíst jen když chtějí pít, musí na záchod nebo hraje jejich nejoblíbenější kapela!) zamířili utvořit zdravé jádro v předních řadách – zkrátka jsme zapadli přímo do kotle. Mí přátelé v černém byli samozřejmě nadšení, po koncertě potom řádně vyřvaní a vyřádění. Já jsem kapelu dřív moc neznala, takže jsem od nich ani nic nečekala. Krysa (one of my friends on the black list) mi pro lepší představu o kapele prozradila, že jejich pirátské barvy jsou svíťavě růžová a jedovatě zelená, takže jsem očekávala čtyři přiteplená individua, kvůli kterým si budu muset na koncertě nasadit sluneční brýle, aby mi jejich vkusné oblečky nevypálily oči. Hrozně mile mě překvapili. Dobře hráli, byli energičtí, milí a vtipní. Zpěvák (Christopher Bowes, viz. foto napravo) je totální magor a na jevišti dělá... prostě bugr :-)!Členové kapely jsou spíše sympatičtí, než vyloženě pěkní. Kytarista je teda určitě hezčí, když je tma :-P Pro zpravení oka doporučuji pěkného kudrnatého basáka s tmavými nazrzlými vlasy jménem Christopher Burdock (viz. foto dole) ;-).
Alestorm zahráli písničky z nového alba i starší hitovky. Byli takoví... vtipně sprostí. Frontman hodnotil písničku Wenches & Mead slovy : „This song is about drinking beer, fucking women and... drinking beer!“. Oslovoval publikum „My friends“, což jsem nikdy předtím nezažila, ale je to super! Později ale stejně oslovovali publikum i např. Eluveitie. 
Po koncertě šli kluci jíst a my jsme vyrazily na autogramiádu Eluveitie. Stály jsme ale ve frontě tak dlouho, že Eluveitie odešli a přišli Alestorm. Všichni se nám podepsali a Krysa dokonce ukecala fešného basáka, aby mi nakreslil srdíčko :-D Ve frontě na autogramy jsme začaly počítat lidi s tričkama HammerFall, ty počítala Krysa, protože miluje tu kapelu, a Iron Maiden, ty jsem počítala já, protože jich bylo hodně a konkurovali HammerFall :-P. Stého člověka jsme musely obejmout. Krysa měla super sympatického mladíka, se kterým se objala a měla splněno. Já měla lehce podnapilého a úchylného metalistu. Ale obě jsme daly 100 :-D
Mimochodem, během odpoledne a večera ještě několik známých narazilo na frontmana Alestorm na různých místech po areálu. Byl velmi veselý a měl tak 3 promile :-D Gentleman ze Skotska jak se patří. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy