Masters of Rock : Hysteria

Hysteria je pro mě a určitě i pro většinu čtenářů blogu úplně nová kapela, ačkoli - jak praví jejich profil na bandzone - hrají už od roku 2001, což už je nějaký ten pátek. Neznala jsem je až do doby, kdy vyměnili původního zpěváka Richarda Mastila za zpěvačku Inku Inge Juřičkovou (rok 2010) :-) S Inkou se známe asi od osmi let, od malička vždycky zpívala, a když se teď začala věnovat zpěvu profesionálně, samozřejmě mě zajímalo, v jaké kapele zpívá, co hrají apod.
Ráda bych kapele udělala reklamu :-) Podrobné informace o jejich koncertech, historii, tvorbě a všem, co ke kapele patří, najdete na jejich bandzone profilu nebo na oficiálních stránkách kapely.

Hysteria vystoupila na Alfedus music stage (stage kde hráli předskokani slavných kapel a méně známé kapely především z ČR ). Byla to jediná kapela na druhém stage, kterou jsme viděli. Už na půl cesty ke stage (CCA 500m od stage) už jsem si byla naprosto jistá, že slyším Inku zpívat. Na koncertě bylo nacpáno, fanoušci opravdu nelenili, atmosféra byla perfektní a koncert se ohromně povedl. Navštěvu některého z koncertů kapely mohu jen doporučit! Bohužel s Inkou zatím nejsou žádné studiové nahrávky. Poslední studiové album Zeptal jsem se Krista (nahrávky můžete stáhnout z jejich bandzone) s kapelou nahrál ještě zpěvák Richard Mastil, který se na Masters mimochodem také objevil a zazpíval s Inkou několik songů. 
Děkuji za zážitek, dobrých koncertů není nikdy dost! :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy