Leona

Leona se objevila kdysi dávno (okolo 2006 - jen "kvalifikovaný" odhad, google je celá dvě kliknutí daleko, omluvte mě prosím :) ) v X-factoru ve Velké Británii a stala se jasnou vítězkou. Je to romantička, která má v sobě zároveň tak trochu zlobivou stránku ( viz. Forgive me, Trouble ). Její hlas je perlový náhrdelník, který má stovky různých barev a odlesků, záleží na tom, odkud se podíváte :) Zpívá o tisícerých láskách a vztazích (Leona nemá tisíce skladeb, má jich kolem padesátky a z toho některé jsou o přátelství. Analytici, hnidopichové a slovíčkáři si zopakují hodiny českého jazyka a vzpomenou si na hyperbolu :) ). Objevila jsem skladby o přátelství, ale řekla bych, že jsou z celé její diskografii tři takové: Here I am, Footprint in the Sand, Stop crying your heart out.

Její tvorbu mám moc ráda. V mém světě jako interpretka nemá obdoby. Nikdy jsem ji nehledala, prostě se objevila a od té doby u mě má své jedinečné místo. Znám její vystoupení z X-factoru, živá vystoupení, všechna alba... Ani Nightwish neznám tak dobře jako Leonu. Je na místě říct, že Leona má pouze 3 studiová alba, Nightwish jich mají nejméně dvojnásobný počet ( "kvalifikovaný" odhad č. 2. Nezlobte se na mě, že nejsem tak precizní. Chci vám něco usilovně sdělit a googlení tento proces zdržuje a ponižuje jej ze spontánního projevu na nudnou teoretickou úvahu. A nezdá se mi, že by přesná čísla ve světě umění tolik znamenala. ).

Vybrala jsem jeden z jejích nových klipů. Skladba je z posledního alba Glassheart. Klip není příliš nápaditý, je takový "Leonacentrický". Nicméně to snad krom Happy a Trouble i všechny ostatní klipy od Leony. V Happy a Trouble alespoň hrají jiní lidé :) Hlavní roli má beztak lady L. Každopádně song je pro mě momentálně tak trošku příznačný. Třeba se zalíbí i vám :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy