Epizoda V.: Lesy ČR útočí, OUTDOOR Light

Po příjezdu velké čtverky do Skleného přišla seznamovací hra - respektive série her. První z nich obnášela pojmenovat naše spoluúčastníky jejich jménem a přidat k němu přívlastek začínající na stejné písmeno jako jejich křestní jméno. Vývoj hry byl poměrně veselý: někteří lidé - skoro bych řekla, že většina - si vůbec nepamatovali přívlastky, které právě měly pomoci nám si jména zapamatovat, pamatovali si jen jména. Vznikl následující okruh jmen a přezdívek: Mlsný Martin - Kyselá Katka - Mazaný Matěj - Trudnomyslný Tomáš - Milá Markéta - Elegantní Eva - Ironická Iva - Hodný Honza - Obdivuhodný Ondra - Toulavý Tonda - Metodická Míša - Zkoumavá Zuzka - Asertivní Aneta - Taktický Tomáš - Lakomý Lukáš - Karel (pardon, to mi nějak vypadlo, za připomenutí budu velmi vděčná :) )
Další hra, kterou jsme hráli cestou do tábora, obnášela skupinové balancování na kládě, přemisťování se na ní v rámci snahy seřadit se podle abecedy a později podle věku, aniž bychom spadli. Slackline je rozhodně pohodlnější... Přinejmenším jste na něm sami a nikam se nekutálí.
Hru, při které jsme měli náhodného člověka nakreslit, bych mlčky přešla, protože se ještě stále stydím za tu patlaninu, která vznikla pohybem lihovky, kterou bohužel - kéž by to šlo popřít - vedla moje ruka, ale vypadalo by to, že jsem na ni zapomněla. Kreslit neumím a tímto se dodatečně omlouvám Matějovi (věř mi, že tak nevypadáš!), ale na paměť si sáhnout nedám :)
Když už jsme byli řádně hladoví, přišla poslední hra: Vyplnili jsme krátký dotazník a naším úkolem bylo si zapamatovat odpovědi šesti spoluúčastníků a správně je zopakovat některému instruktorovi. Bylo to veselé a člověk zjistil príma věci. Jako highlight a jednohubku uvedu to, že Trudnomyslný Tomáš se nejvíc bojí manželství :)
Následoval velkolepý příchod do tábora. Už tehdy se ukázalo, že účastníci zážitkovek čekají prakticky cokoli. Fakt, že spíme pod přístřešky, do kterých táhne a jsou vysoké maximálně metr, nikoho nerozhodil. Sama jsem čekala cokoli a počítala jsem s tím, že takto strávíme týden.

Foto: Ondra Viceník
Z omylu mě vyvedla ranní návštěva nějakých lidí z Lesů ČR, kteří nás vykopli z našeho teplého místečka. Jejich auto jsem nepostřehla, a když nějací houbaři komentovali, že musíme pryč, že nás asi někdo nahlásil, myslela jsem si, že je to orgovský trik.
Nebyl. O hodinu později jsme vstoupili do skautského tábora, který nás na týden pojal za své. Při pohledu na TeePee, kuchyň, hangár, a upřímně také na latríny jsem nabyla dojmu, že to vlastně bude celkem komfort.
Denní program sestával ze hry Byrokracie, učení se novým věcem (zakládání ohně, stavění přístřešku, vaření čaje z bylin okolo, balení batohu na výlet), důvěrových her (věřte nebo ne, ale všichni jsme dobrovolně přibližně ze dvou metrů spadli na ruce ostatním účastníkům a byli zachyceni - můj kardio-vaskulární systém si u toho zasportoval :) ), přednášky o outdoorovém vybavení a zahájení celotáborovky Amundsen x Scott. Večer ukázal, že zas takový komfort to nebude. Přišel prvotřídní chcanec (to slovo mi snad odpustíte, přišlo od srdce...) a některé stany byly dost žíznivé.

Tato sadistická noc nás připravila o jednoho z účastníků.

Pokračování v epizodě šesté!

Komentáře

  1. Kreativní Karel? Konzervativní? Kvasnice-milující? Kropenatý? Krásný?(nuda) Kvalifikovaný? Kavalírský? Kamarádský? Kazatelský?

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě by ta hra šla! ;) Mooožná kamarádský! Ale nejsem si jistá...

    OdpovědětVymazat
  3. Díky. Všechny tyhle hry už jsme totiž hráli kdysi v dramaťáku. Jako třeba bez mluvení se seřadit podle velikosti :D Já teda fandila Kropenatému Karlovi, připominá mi to koprovku ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy