Epizoda VI.: True Outdoor, OUTDOOR Light

 (Poslední věta epizody páté zní, jako kdyby Matěj umřel, že? MwheheheheheHEHEHE. Ve skutečnosti měl špatný spacák, nevyspal se a měl už outdooru plné zuby.)
Večer ke čtrnácti původním přibyli ještě dva opozdilci, celkově nás bylo nešťastných 16. Osud to ale skrouhl zase na patnáctku.
Foto: Ondra Viceník
Přišel kurz první pomoci. Dopoledne jsme strávili posloucháním velmi příjemné a nadšené Dany ze Zdrsemu, mimo jiné jsme si spoustu situací vyzkoušeli.
Odpoledne bylo zatím nejakčnějším odpolednem na OUTDOORU - program zahrnoval vraždu. Prozradím jen tolik, že od té doby jsem dosud nebyla schopná sníst maso.
Naštěstí byla večer na programu ještě první pomoc při "nehodě v lese", která mě rozptýlila. Zní to zvláštně, když člověk bere takovou situaci jako rozptýlení, ale není v tom nic zvráceného. Aktéry falešné nehody byli mí dobří kamarádi a necítila jsem žádnou nervozitu.

Další den začal velmi slibně a akčně. Na fyzickou aktivitu jsem se celou dobu těšila, takže orientační běh a lanové překážky se mi akorát trefily do noty. Bohužel si lanové překážky vybraly svou daň za to, jak dobře jsme se na nich bavili, a jeden z Tomášů se zranil. Se zraněním nemělo smysl v programu pokračovat, takže odjel. Zbylo čtrnáct účastníků. Škoda.

Odpoledne přišel outdoorový závod Velká cena Křišťanu. Nejakčnější úkoly byly tyto dva:

- řezání dřeva, do kterého jsme se jako velké holky pustily s Maki a po čtyřiceti minutách jsme tupou pilou, která se v jednom kuse rozpadala, úspěšně přeřezaly a přesekaly fakt nechutně tlustou kládu, brutální výkon!

- koupání se v potoce: nejprve jsem si myslela, že tam vlezu, lehce se u kraje namočím a zase zmizím. V praxi to vypadalo tak, že v okamžiku, kdy jsem se z toho bláta chtěla vyhrabat, mi podjela noha a vzápětí jsem se škrábala vzdálenostně asi z poloviny potoka, a když jsem konečně vylezla a běžela si zaškrtnout splnění úkolu, kluci mi unesli oblečení a boty.
Kdyby to znělo tak, že si stěžuji, tak to nenene :) - ve skutečnosti mi tyhle málem filmové situace přijdou fakt veselé. Snad proto, že když člověk vidí, že se to může stát v reálném životě, předpokládá naplnění i jiných filmových situací :)

Před Velkou cenou Křišťanu jsme dostali za úkol vybrat si tajné místo v lese, kde o samotě strávíme noc. Po Velké ceně začala atmosférovka, která nás měla navést k jistému zamyšlení nad svým životem a nad sebou samým. Poté, co jsme si přečetli několik známých poučných příběhů o životě, vztazích, kariéře, rodičovství... jsme se měli odebrat na své místo v lese a přemýšlet. U mě konkrétně přemýšlení a celá atmosférovka vyústila v to, že jsem spala sama ve stanu a po několika dnech strávených stále ve společnosti jsem si užívala to, že můžu být sama a cítím se být v soukromí. A proč se epizoda jmenuje True OUTDOOR? Většina účastníků skutečně spala o samotě v lese :)

Líbilo se mi, že atmosférovka nebyla žádné žíly trhající drama. Nikdo nám nevnucoval to, abychom se do atmosféry nějak nepřirozeně ponořili. I přes to, že jsem měla na takovou hru úplně nevhodnou náladu, jsem se cítila dobře. Nejvíce jsem si užívala mlčení - nikdo nesměl až do druhého rána promluvit.

Další zážitky vaší už jistě oblíbené skupiny naleznete v epizodě první.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy