Epizoda III.: Jen tohle chci Vám říct než v dálce zas zmizím, OUTDOOR Light

Foto: Ondra Viceník
Pořád trochu cítím pachuť toho, že někdo tahal za nitky a složení naší skupinky na výlet nebyla žádná náhoda, ale musím říct, že se instruktoři trefili skvěle. Měli jsme:
- vůdce, silnou osobnost, člověka, který je přirozeně soutěživý, zdravě ambiciózní, rád hraje podle pravidel, má autoritu, dokáže ostatní přesvědčit o tom, že je dobré se jej držet a věřit mu
- vtipálka, veselého člověka vybaveného dobrou náladou, který je zároveň šikovný a zručný, který má dobré nápady a mimo jiné schopnost vycítit sílu určitých momentů, která se velmi hodila při tvorbě scénky :)
- silného idealistu, který chce hrát podle pravidel, neulehčovat si nic a stále věří v to, že nic nebude tak zlé, jak to vypadá, pršet přestane, vítr nebude tak zlý, povede se nám uvařit, výlet si skvěle užijeme, časem se nám, myslím, povedlo přijmout jeho optimismus a vidět všechno pozitivněji
- šikovnou a pohotovou praktickou ženu schopné převzít iniciativu a motivovat ostatní, která má na svědomí spoustu dobrých kroků počínaje trháním a konzumací ovoce kolem cesty a nalezením kamenů na ohniště konče (konče jen proto, že potom musela domů) :)
- svou roli ve skupině nedokážu docela poznat, ačkoli to asi není nejlepší vizitka. Třeba se mi dostane nějaké reflexe od ostatních :)
Když jsme se vrátili a měli jsme se s ostatními podělit o naše zážitky z cesty, byla jsem úplně nadšená z toho, jak moc naše skupinka mluvila. Bylo vidět, že jsme si výlet užili a okamžitě nás napadá spousta věcí a vtipných situací. Doufám, že můžu mluvit i za ostatní - měla jsem pocit, že jsme všichni byli překvapení a nadšení ne jen tím, jak byl výlet příjemný, ale i tím, jak jsme si sedli. Sama jsem nadšená pořád a mrzí mě, že výlet nebyl trochu delší :)

Houbová chvíle Krysy a Ivky, Foto: Ondra :)
Večer jsme měli slavnostní táborák. Krásný oheň, kytara, bubny, zpěv... Nesmím ale rozhodně zapomenout na událost, která táboráku předcházela. Je to jedinečná a neopakovatelná houbová chvíle s Ivkou! Věřte nebo ne, ale po této houbové chvíli už pro mě krájení hub nikdy nebude to, co dřív! ;)

Neděle nebyla tak docela nedělí v tom smyslu, že by se nic nedělalo. Pomáhali jsme zazimovat tábor a vydali jsme se na vlak. Šlo nás přesně devět, což mi jako fanynce LOTRa udělalo radost. Naši výpravu vedl Honza s vysokou chodeckou holí - true Gandalf!

Akci jsme s Ivkou a Martinem zakončili příjemným návratem domů vlakem. Byla to krásná tečka za povedeným týdnem.

Komentáře

  1. Určitě jedna z rolí bude pozorovatel, jak tak čtu sedmidílný report z akce :D
    Jinak tu pachuť naprosto chápu, ať to dopadne sebelíp, klam se neodpouští..

    OdpovědětVymazat
  2. Asi máš pravdu, jen se mi ta role těžko přijímá, protože ji vnímám jako hodně pasivní, plus to pro mě znamená, že jsem neprošla zrovna osobnostním růstem. Pozorovatel jsem už dlouho :) S tím klamem je to pravda pravdoucí. U těch zážitkovek to tak holt je, být orgem znamená vést lidi, a když je jich tak málo - nás bylo 13 na tento program - je to hodně osobní a konkrétní.

    OdpovědětVymazat
  3. Řekla jsem "jedna z rolí" ;) Nechci, abys zpochybňovala svůj osobností vývoj.
    Chápu.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem se na to ptala kamarádky instruktorky - možná mi neřekla pravdu, těžko říct - a říkala, že to bylo primárně podle toho, kdo s kým moc nebyl v týmu na jiné aktivity. Že se na zážitkovkách často stane, že nějaké lidi vůbec nepoznáš, a chtěli tomu předejít. Rozhodně to ale nebyl jediný důvod, proč nás dali dohromady tak, jak dali.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy