Rozhovor s Honzou Vantuchem ( LINE - kytara )

Dámy a pánové, 
je říjen, zatím je hezky, ale blíží se doba dlouhých podzimních večerů, na které plynule naváží ještě delší zimní. Venku je kosa, takže rádi zůstáváme někde uvnitř a v teple. K tomu skvěle pasuje dobrá hudba a něco ke čtení. Kapela LINE, o které si můžete u mě na blogu hodně přečíst, k mé radosti souhlasila s tím, že mi odpoví na několik otázek a tato menší interview vyjdou u mě na blogu. Takže: kvalitní hudba + něco ke čtení splněno.
Jako první dnes přichází rozhovor s kytaristou Honzou Vantuchem. Ze soukromého pozorování soudím, že se nám vyplatí věnovat pozornost názorům tohoto prvotřídního hudebníka, protože další jen tak neuslyšíme ;) Nerozumíte? Přečtěte si první otázku...


1. Naše fanouškovská základna Tě považuje za introverta. Dá nám hodně práce z Tebe na koncertě cítit emoce. Zajímalo by mě, jestli je ti příjemné vystupovat před velkým publikem?


Před každým koncertem je to podobné. Nervozita většinou po čase opadá, ale vždy to závisí na okolnostech. Samozřejmě, že když hrajeme komorně pro pár lidí, kteří jsou navíc většinou naši známí, stres z případných chyb není tak výrazný, jako když hrajeme před větším publikem, které neznám a nevím jaké má očekávání. 


2. Jak si představuješ člověka, kterého s největší pravděpodobností zaujme vaše hudební tvorba? Je to muž nebo žena? V jakém věku?


Takového člověka bych asi nedefinoval na základě pohlaví ani věku. Myslím, že vždy jde spíše o zkušenosti a hudební preference daného posluchače. Zatím nemáme tak širokou fanouškovskou základnu, abychom mohli spolehlivě určitě nějaké klíčové vlastnosti lidí, kterým se naše tvorba zamlouvá. Možná časem, ale zatím se mi to jeví jako docela rozmanitá skupina. Na druhou stranu, ve výsledku je celkem jedno kdo tu hudbu poslouchá, hlavně, že ji poslouchá.


3. Proč zrovna kytara? PS: Ve Tvém vlastním zájmu by odpovědí měla být fakt dobrá historka ;)


Žádná historka za tím není. Jen jsem měl už po krk hry na flétnu, tak jsem chtěl zkusit nějaký víc „cool“ hudební nástroj. No a bicí by se mi do pokoje nevešly;).

4. Obdivujeme Tvou image Americké celebrity z půlky minulého století. Záleží ti na stylu? Máš vzory v oblékání, vymyslel sis vlastní obraz sebe sama, nebo nic neřešíš a zkrátka to vyplynulo?


Na stylu mi určitě záleží. Vzory v oblékání moc neřeším, stačí se podívat do zrcadla a člověk pozná, zda mu to sedí nebo ne. Obraz sebe sama si asi vytváříme každý. Já mám ten svůj, ve kterém se cítím pohodlně a pokud koresponduje se stylem Amerických celebrit z poloviny minulého století, beru to jen jako přínos:).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy