Pátá série Glee

Už jsem velice dlouho nic nenapsala a skoro mi to začíná být líto.

Dnes si nový blog založila moje literárně nadaná kamarádka Bella, tak se můžete mrknout, doporučuju :) Doufám, že tam brzy přidá některou ze svých povedených básní nebo povídek!
Jen tak mimochodem mám více šikovných kamarádek, které blogují. Káťa píše blog o životě, o seriálech, o hudbě, o zábavě... A Ivet píše blog o módě, tipech na líčení, tipech na nákupy a samozřejmě také o životě. Neváhejte a mrkněte se. Jsou to samé inteligentní a stylové holky, které stojí za to v jejich světě navštívit. 

Dnes mám dva postřehy, jeden pozitivní a jeden negativní. Začnu tím negativním. Sice už v rámci článku nesplním "to nejlepší nakonec", protože tím nejlepším jsem začala, ale aspoň v rámci druhého bloku se to jistě povede. 
V páté sérii Glee se objevila skladba Pompeii od Bastille. Skladba sama o sobě je skvělá a je to velký hit. Jak už to tak bývá, není vyloženě jásavá a pozitivní. V Glee se jí chopili velmi pozitivně, mrzelo mě ale, že jí ubrali identitu a ostříhali ji pouze na emoce, které se jim líbily. Když Artie s širokým úsměvem zpívá: "How am I gonna be an optimist about this", křiví se mi tvář. To je přece tak trošku o vnitřním boji, ne snad? Pro vítězství by to možná chtělo trochu jiný song.
A teď to pozitivní. Viděli jste Lucky Star v provedení Kurta a sestavy "z domova" důchodců? Pokud ne, tady ji přidávám, protože to se tak povedlo! Je to pozitivní, nápadité, a musím říct, že když jsem slyšela originál, dala jsem docela jasně přednost této cover verzi. Proto bych se o ni tak ráda podělila. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy