4Fun

Hellooooo :) Jako známá kopírka jsem se zhlédla v článku své nejen blog-sis Kate (http://kacenky-v-lavoru.blog.cz/) a rozhodla se hodit i k sobě zimbio testy. Zimbio se ke mně dostalo od Káti a Temi a je úplně epické! Katie nedávno zveřejnila článek, který je jednak poučný (pokud máte čas, přečtěte si ho) a druhak zábavný. Já jsem z něj pro svůj blog vybrala jen tu zábavu, protože si někdy říkám, že je to tu samé nejméně osmitunové téma - tak odlehčuji výsledky dvou zimbio testů, které mě velmi zaujaly.
Vřele doporučuji si na zimbio taky zajít! Zasmějete se!
Minulý týden jsem měla velkou dárkovou náladu a zašla jsem do papírnictví. Objevila jsem krásné Disney pohlednice! Kamarádkám jsem vzala pohlednice s jejich oblíbenými princeznami :) Objevila jsem ale i pohlednici, která se moc líbila mně - je na ní Kristoff a Anna. Když jsem si udělala tento test, pochopila jsem, co se mi na ní tak líbilo :D Ach to zrcadlení...
Hehe, to vysvětluje, proč ačkoli se s kamarádkami shodnu, že Jacob je v mnoha ohledech mnohem lepší partner pro Bellu, stejně bych si na jejím místě vybrala Edwarda - na jejím místě bych volila stejně jako ona. Taky je INFJ, stejně jako já :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy