Lykke Li: No Rest For The Wicked

Lykke Li v letošním roce vydala nové album s názvem "I never learn" a mně jako již tradičně padla do noty :) Pokud máte podobný vkus jako já, tak hurá stá... ehm legálně zakoupit! 
No Rest For The Wicked mi připomnělo dávný vztah, kdy jsem podobně jako spousta lidí podlehla tomu, že jsem se příliš ponořila do vlastních problémů a zapomněla úplně na toho druhého. Když člověk udělá takovou chybu, vzápětí následuje kopanec. Obvykle se objeví někdo jiný, kdo partnera poslouchá, a vzápětí se ukáže, že skutečným partnerem vašeho partnera je už někdo úplně jiný. 
Člověk by měl být trpělivý a dát druhému čas na to si uvědomit, že se začal zajímat jen o sebe a vztah fakticky nefunguje, pokud to ale trvá příliš dlouho, nedá se nic dělat a je čas jít dál. Někdy je kopanec to jediné, co dokáže člověka přivést na správnou cestu. 
A co potom znamená No Rest? Přichází totiž čas pro opuštěného, aby zjistil, co udělal špatně. Někdy to člověku nedá ani spát, ani jíst... Život nám dává to, co potřebujeme, ne to, co chceme - toto moudro mám od Lady K. ;)
PS: do rodinky bloggerek se přidala další dobrá duše! http://vera-ladisleifsdottir.blog.cz/ Navštivte určitě její blog :)

Komentáře

  1. Ten klip pořád úplně nechápu - můj obvyklý problém s klipy :D moc povrchní, nebo moc nevýslovné nebo scestné... Ale nálada skvělá, Lykke pořád neztrácí na kvalitě, to ráda slyším.
    Oo, Tvé další PR počiny! <3
    K Tvému článku mě napadá, že mi akorát nesedí ten text "I let my true love die"-protože věřím, že tahle "do-sebe-zahleděnost" pramení ze zamilovanosti, která je svou podstatou sobecká, nikoli z true love. Na druhou stranu, když čtu text znova, abych ho sem zkopírovala, napadá mě, že by to dávalo rozum ve smyslu "dopustila jsem, abych v sobě nechala umřít cit pro pravou lásku" nebo tak něco - nevím úplně, jak to vyjádřit..
    Problém je, když se zamilujeme do samotné lásky, ne reálně do toho druhého... a pak se divíme, s kým to žijeme/chodíme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím ti, taky mám s klipy často problém. Nejdůležitější mi připadal ten text :)
      Nemůžu říct, že jsem ti s jistotou porozuměla, můžeme se o tom někdy pobavit :) Myslím si, že true love je do jisté míry taková ta "unromantic love", o které když nám jako mladým řekli, cítili jsme se podvedené - tomu, že o lásku se musíš starat a ne vždycky ti přirozeně bez zásahu rozumu přijde zrovna to, co máš dělat správně, aby to fungovalo. True love je to tehdy, když vznikne partnerský vztah, na kterém je vůbec možné pracovat, který se zlepšuje a prohlubuje, když se mu věnuješ a nezanikne, když někdo z partnerů zakopne. Ale pokud člověk zakopne a nesnaží se znovu na něm pracovat, vztah umře. To by dávalo smysl?

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy