(Snad) Praktická rada

Ráda bych řekla něco praktického, tak uvidíme, co z toho bude :)
Dámy, mějme vlastní názor. Nečekejme, co nám řekne partner. Každý se někdy plete. A v životě jsem snad jen od jediného chlapa slyšela: "Víš, já nemusím mít vždycky pravdu, neřiď se vždycky tím, co ti říkám." Počítat s tím, že vám to řekne, rozhodně nemůžete. Nečekejte na to a prostě se řiďte vlastním instinktem. Věřte, že partner se může tvářit jak chce, ale když díky vám zvládne něco lépe, bude spokojený a bude si vás vážit. Když se bude stále mýlit a vy budete mít stále pravdu, je možné, že to neunese. Ale to potom není funkční rovný vztah a ani jeden z vás jím není obohacen. Popřípadě k této situaci může dojít, pokud se stále věnujete jen tomu, v čem je dobrý jeden z vás, ale ať je to jakkoli, není to dobré ani pro vztah, ani z hlediska osobnosti.
A na závěr Pink na podobné téma :)

Komentáře

  1. Ta rovnováha je určitě důležitá. A když má jeden navrch, určitě by tomu druhýmu neměl říkat: "Vždyť jsem ti to říkal(a)", ale spíš ho nechat nenásilně "obohatit". Což se v dnešní společnosti bohužel moc často neděje, zdá se mi...

    OdpovědětVymazat
  2. Po tom nadpisu a prvních větách mě napadlo, že nejvýstižnější by bylo pojmenování "Poselství pro Héry." :-)
    K tématu samotnému si myslím, že je vždycky určitá rovnováha v páru, pokud se jeden nesnaží o opak. Ať už sabotováním sebe, nebo toho druhého. Jak jsi podle mě naprosto správně uvedla ten příklad, že to obrací člověk vždy do svých safe spots, aby měl převahu...
    Já bych šla ještě dál a napsala "Nečekejme, co nám řeknou druzí". Platí to pro partnery, kamarády, sourozence i rodiče. A to nemluvím o více či méně náhodných kolemjdoucích.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy