Jaro se blíží!

Už jsem věky nenapsala na blog a stále na svých myšlenkách sedím jako kvočna na vejcích, takže nic velkého ze mě nevypadne. Ale je škoda nenapsat nic, takže přichází lehce náhodný článek s názvem Jaro se blíží!

Co se stalo od Vánoc? Proběhlo zkouškové. Vysokoškolákům zase na nějaký čas otrnulo. Byl svátek zamilovaných - svatý Valentýn. Ten mě inspiroval k tomu přidat ten epický obrázek vlevo, který mimochodem není můj výtvor a nemám na něj žádná autorská práva :)

Vyjeli jsme s přítelem na Vysočinu a viděli kus zasněženého světa. Žďár nad Sázavou je moc hezký v létě i v zimě, stejně jako Zelená hora, Tři studně nebo Nové Město. Každopádně je to tam moc hezké, je tam co vidět a proti velkému městu je to změna. Ačkoli definovat velké město není snadné. Projít Žďár kolem řeky je určitě více než na hodinu.

LINE odehráli sérii čtyř koncertů v Ostravě. Bohužel jsem zatím nenašla inspiraci na pořádný report a nějaký polopořádný si kapela prostě nezaslouží. Byla jsem na dvou koncertech. Jeden byl opravdu perfektní, odehrál se v Hudebním Bazaru a měli publikum, které je dokázalo ocenit. Druhý byl také skvělý, ovšem z nějakého důvodu nebyla taková návštěvnost a kluci byli méně motivovaní. Poslední koncert na festivalu Pendl jsem neviděla, protože na to, že mě na festivalu zajímala jen jedna kapela, bylo vstupné neúnosné. Pokud vím, byli kluci s publikem spokojení a koncert byl fajn. Teď si dávají trochu pauzu, protože 4 koncerty za měsíc, to není málo, a samozřejmě mají taky jinou životní náplň, než jen kapelu.

Psychologie nevisí na hřebíku. Jak říká Milan Calábek, introvert pracuje hlavně vevnitř a musí se to taky ukázat ven. Já zrovna pracuji na druhé fázi a snažím se hromady teorie, kterou jsem nastudovala, uvést v praxi a uplatnit ve svém životě. Někdy mám taky chuť radit kamarádům, ale nic se nesmí přehánět, každý má svůj život, a nelze říci, kdo jej žije lépe :) Společný článek o Afrodité, který máme s Káťou v plánu, momentálně na hřebíku opravdu visí. Ale nebojte se, dočkáte se, až přijde ten správný čas :)

Ráda bych taky řekla něco málo o hudbě. Měla jsem menší poslechovou krizi. Chtěla jsem se z ní vymanit, tak jsem díky spotify objevila nové interpretky. Jsou to zejména Fine Frenzy a Carrie Underwood. Pokud je neznáte, dejte jim šanci. Mají velmi milá alba. Poslouchám tyto interpretky hlavně pro jejich životní zážitky, zkušenosti, prožitky a postřehy, a proto, že mé očekávání v tomto ohledu naplňují, je mám ráda a doporučuji je. Jak to ale cítíte vy popřípadě odborně nazíráte, o tom už zhola nic nevím, takže na můj tip pozor pokud máte zcela jiná kritéria a očekávání :)

To už by mohlo stačit, co? :) Blog už není smutný a opuštěný a máte možnost si místo hlubokých analýz jednou přečíst něco relativně stručného. Hezký večer!

Komentáře

  1. Konečně jsi prolomila to naše blogové ticho ;)! Doufám, že to v nás všech probudí velkou jarní inspiraci.
    Škoda, že jsem vás na Vysočině nepotkala, taky jsem tam byla :). Tři Studně jsou místo mýho dětství.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky doufám! Už je čas na články! Ale je dobře, že když nemáme školu, tak nesedíme doma u blogu, ale jsme někde venku :) Aspoň bude o čem psát!
    Jé, drsné! Rodiče měli radši extravagantnější a vzdálenější destinace. Já jsem Tři studně objevila loni v létě a hned jsem to tam adoptovala :) Však my nejlíp víme, jak být někde doma ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy