Kind of Tweet

Napadlo mě, že na blog píšu hromadu názorů hlavně proto, abych je sdílela s lidmi. Aby lidé věděli, že nejsou sami, kdo řeší problémy. Aby pochopili důležitost a váhu svých myšlenek, i když nemusí být definitivní. A sem jsem se chtěla dostat - píšu mnoho věcí, které pro mě nejsou definitivní. Před dvěma lety jsem byla jiný člověk, před osmi ještě jinačí a člověk za základní školy už by mě snad ani nepoznal. Tohle platí pro nás pro všechny. Názory a myšlenky jsou důležité, i když nejsou definitivní. Neignorujte se, nesuďte sebe ani druhé a pečlivě vyslechněte, co chcete sami sobě či druhým říct, i když pět minut po té, co to řeknete, zjistíte, že si už myslíte něco úplně jiného.Jedna myšlenka vás může dovést k druhé, ale bez první byste ke druhé dojít nemuseli nebo byste k ní došli až za dlouhou dobu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy