Nekonečné články?

Na facebooku často vidím odkazy na nejrůznější duchovní a psychologické články. Obvykle je to psychologie.cz a firstclass.cz, zahraniční weby momentálně vynechám. Jejich články mi vesměs přijdou inspirativní a dívám se na ně už proto, že sama píšu na podobná témata, a přijde mi dobré srovnat styl psaní. Všimla jsem si, že mají velice dlouhé články rozdělené do jakýchsi podkapitol a bodů a zdá se, že je moderní říct lidem, kolik kroků budou muset udělat, aby něčeho dosáhli.

Popravdě si nejsem jistá, jestli je možné říct, kolik těch kroků skutečně budou muset udělat, když každý je někde jinde, ale dejme tomu. Každopádně co mě zaráží je délka článků. Obvykle jsem schopna si přečíst jen titulky popřípadě jednotlivé kroky, ale to, co k nim je napsané, už mě obvykle vůbec nezajímá. Ty články mají někdy i 3 strany.

Chtěla bych se zeptat čtenářů na názor: Máte radši krátké nebo dlouhé texty? Máte rádi chytlavé titulky a zvýrazněné kusy textu? Čte se vám to lépe? Pomáhá ve čtivosti rozdělení na kapitoly a menší odstavce? Mohla bych popřípadě zařadit nějaká vylepšení :)

Komentáře

  1. Nejlepší je asi kompromis, ani ne moc dlouhý, ani ne moc krátký, strukturovaný, ale zase ne moc. Když někde vidím ty články rozdělený do jednotlivých bodů, většinou mi stačí přečíst si ty titulky a hned vidím, že nejde o nic světobornýho.
    Ale ty nemusíš měnit nic. A nejdůležitější je stejně obsah - když je téma zajímavý, začetla bych se i do dlouhatánskýho textu bez jedinýho odstavce :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy