Tři černé vrány

Letošní rok je rokem velkých změn a inspirace. Protože mám to štěstí a jsem obklopena inspirativními lidmi, přišel ke mně konečně nápad.
Jako malá jsem hrála na flétnu a zpívala. Použití těchto dvou nástrojů zaráz se jaksi vylučuje. Nabízí se naučit se hrát na něco jiného. Ale klavír je velký a drahý, kytara je složitá.... Potom se ale mezi kamarádkami rozšířil tento čtyřstrunný veselý zázrak: ukulele. Jedna z mých kamarádek vyloženě řekla, že si tento nástroj vybrala proto, že je jednodušší než kytara. Mám ráda jednoduché věci a v tuto chvíli můj mozek sepnul. O pár týdnů později jsem se stala hrdou majitelkou ukulele.
Začala jsem hrát někdy v červenci a dlouhou dobu jsem se hře moc nevěnovala. V poslední době jsem ale zatoužila zahrát si na nějakém tom Vánočním večírku a dala jsem se trochu do cvičení. Pořád hraji jako žák první třídy ZUŠ, ale už mám z toho nějaký ten zážitek :)
Protože mě jako Fe člověka velice motivuje vystupování a předávání lidem, rozhodla jsem se publikovat video. Ačkoli k dokonalosti má daleko, snad je aspoň trochu veselé. Já jsem se moc bavila při jeho vytváření a doufám, že mě motivuje publikovat další kousky :) Můj kanál už byl mrtvý trochu dlouho.
Pokud Vás zajímá čím konkuruji naší sousedce, která pravidelně cvičí na klavír kolem šesté ráno, zde to je :) 

Komentáře

  1. Jé, moc hezký!! Už jsem na ukulele dlouho nesáhla, ale teď jsem zase dostala chuť :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) To je faajn! Které vlastně máš? Užij si to :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Erasmus Experience and Confession

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Vztahy a myšlenkové mapy