Kurzy osobnostního rozvoje

Před dvěma lety jsem dostala od kamarádky K (blog zde) impuls a rozhodla jsem se vydat se na kurz firmy Modrá Alfa - Základní seminář. Od té doby to jede jedno za druhým. Protože mě kurzy velice inspirují a jsem z nich nadšená, chci se podělit o to, jaké kurzy jsem absolvovala a přihodit na ně odkazy. Také si i pro sebe chci udělat jakousi bilanci :)

2015:
Modrá alfa: Objevování skrytých schopností
Nejdůležitější dovednost, kterou jsem se naučila, je schopnost meditace, hluboká relaxace spojená s imaginací. A také nový pohled na svět :)

Modrá alfa: Jak na emoce
Zvládání emocí je pro mnoho z nás otazník, včetně mě. Absolvování semináře pro mě znamenalo mnoho, zejména vykročení na cestu jak se ke svým emocím postavit. Konec je však zatím v nedohlednu :)

2016:
Modrá alfa: Jak na emoce
Aneb jednou nestačilo. Druhý seminář byl ještě výživnější než první.

Modrá alfa: Sebepoznání
Velice sugestivní meditace, odpovědi na otázky. A také setkání s novými lidmi.

Na seminářích Modré alfy, které vede muž - tedy Petr Velechovský - jsem se dověděla o tom, že existují ženské kruhy. A tak jsem hned na nějaký vyrazila.

Centrum Mandala: Ženský kruh
Centrum Mandala je skvělé místo k setkání se ženami a já jsem opravdu ráda, že jsem se k tomuto kroku odhodlala a vyrazila na místo činu.

2017:
Centrum Mandala: Rok s mandalou
Mandaly maluji od roku 2015, tak proč se jim nepodívat na zoubek pořádně. Už jsem prošla 3 zastavení a je to velká krása :) Mám celou novou výzdobu pokoje!

Silvia: Rodinné konstelace
Podzim a zima jsou období nevědomí a hloubání o sobě. V rámci tohoto období jsem se rozhodla zajít na rodinné konstelace. Byl to silný zážitek.

Modrá alfa: Týden hledání kořenů
Rodinné konstelace, regresní terapie... tohle už je duchovno jako vyšité. Před takovou velkou transformační zkušeností doporučuji začít těmi krátkými základními semináři a ujasnit si, je-li tohle vůbec pro Vás. Pro mě to je. Naučila jsem se mnohé.

Centrum mandala: Arteterapeutický ateliér
Po absolvování několika ženských kruhů a také po zapojení se do dlouhodobé ženské skupiny se mi zalíbilo kreslení. Další krok tedy byl arteterapeutický ateliér. Jsem teprve na začátku, ale jsem natěšená!

WISHLIST:
Mé plány těmito kurzy samozřejmě nekončí. Nyní mám tyto plány,

Centrum Mandala: Pan suchý pastel
Arteterapie, to je radost. Člověk udělá krok a odnese si o tom záznam v té nejintuitivnější formě. Těším se taky na výtvarnou techniku.

Centrum Mandala: Tvořivá práce se sny
Že bych konečně zpracovala svých 31 stran zapsaných snů? :)

Mandala Praha: Univerzita Nové Doby
Jednu univerzitu ještě stále studuji, ale třeba přijde doba, kdy přidám další či vyměním jednu za druhou.

A co Vy? :) Inspirujete mě kam dál?


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Erasmus Experience and Confession

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Vztahy a myšlenkové mapy