Mí hrdinové

Co mě tentokrát přimělo psát článek? Patřím mezi lidi, kteří rádi sdílí (jak stojí v charakteristice temperamentu NF). Jsem ale introvert. Mám-li čas se vyjádřit a všechno si promyslet, sdílí se mi o to lépe. Proto jako prostředníka komunikace ráda používám svůj blog.

Můj blog má několik čtenářů, za které jsem velice vděčná :) Jsou ovšem chvíle, kdy toužím po ještě větším publiku, diskuzích, komentářích a kontaktu s úplně jinými lidmi, než se kterými se normálně setkám. A nebo také s větším množství lidí založených podobně :)

Položila jsem si otázku: jaké blogy jsou dnes nejvíce populární? Kdo jsou naši blogoví hrdinové?

Odpověď je velmi individuální a záleží na konkrétním člověku. Existují foodblogy, fashionblogy, psychologické blogy, blogy o duchovních tématech, cestovatelské blogy, business blogy a jistě hromada blogů, které unikají mé pozornosti. Někteří podnikatelé, učitelé, politici, umělci a další veřejně činní lidé rovněž vedou svoje osobní blogy.

Čí blogy, weby a posty na sociálních sítích historicky nejvíce zajímaly mě?

Historicky první slavní lidé, jejichž posty, blogy, youtube channely a další jsem začala sledovat, byli Nightwish a jejich tehdejší zpěvačka Tarja, a také Epica a jejich zpěvačka Simone. Tehdy byly zejména tyto zpěvačky moje hrdinky. Čas později přivál mnohé další - Within Temptation, Blackmore's Night, Delain, dokonce některé operní a popové hvězdy. Tyto zpěvačky jsem však milovala kolem patnácti let a tolik pro mě dosud žádná další neznamenala.

Tarja a Simone pro mě byly hrdinky, které uspěly ve světě hudby.

V následujících deseti letech jsem měla hrdiny spíše mezi lidmi ve svém okolí než v celebritách. Jistě se tam mihli ještě Tokio Hotel, ovšem jinak tam pro mě žádné velké slavné vzory nefigurovaly. Něco se změnilo až v poslední době.

Novou inspiraci jsem našla v lidech, kteří se živí něčím kreativním, nemají pevnou pracovní dobu a tvoří odkud sami chtějí - ať už je to uprostřed přírody nebo třeba v tropickém ráji. A kdo to je? Známá Anie Songe, pár známý jako Boho Beautiful, dále třeba Zuzana Řezáčová Lukášková, která si vytvořila vlastní Centrum Mandala, nebo Sophie Joya, která vytvořila vlastní Tarotovou školu. Je to také Děvče u plotny nebo Hanka Formánková. Je to lektorka jógy Adriane a Dr. Drenth se svým blogem Personality Junkie.

Tito lidé mají společné to, že si splnili svůj sen a žijí ho. Zcela veřejně doufám, že se od nich něco naučím a také si dokážu své sny splnit :)

A kdo inspiruje Vás?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ota Pavel: Smrt krásných srnců

Erasmus Experience and Confession

Vztahy a myšlenkové mapy